بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز

پاییز ، این فصل زیبا ، فصل رنگهای آتشین و فصل عاشقانه و شعر ، پاییز فصل دلپذیر و زیبایی است. با توجه به آب و هوای بسیار مطبوع و زیبایی های رنگارنگ طبیعت پاییزی ، هر فرد آرامش بخش می تواند از این فصل زیبا با سفرهای خارجی در پاییز لذت ببرد.

یکی از عوامل مهم هنگام سفر به خارج از کشور ، انتخاب مناسب ترین زمان برای سفر به کشورهای مختلف جهان است.

هدف ما این است که بتوانیم هموطنان خود را در بهترین سفرهای خارجی در پاییز راهنمایی کنیم و هموطنان خود را در انتخاب بهترین ، زیباترین و خیره کننده ترین جاذبه های کشورهای مختلف در پاییز تا آنجا که می توانیم راهنمایی کنیم.

بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز

روح انسان همیشه به دنبال است ، بنابراین برای برآوردن این نیاز ، باید به دنبال مکانهای جدید باشیم. از سوی دیگر ، هنگام انتخاب مقاصد گردشگری باید بسیار مراقب باشیم تا خاطره خوشی از سفر داشته باشیم. بنابراین ، با شروع زمستان ، ما باید به دنبال مقاصدی باشیم که آب و هوای خوبی داشته باشند و سفر را لذت بخش تر کنند.

پاییز همیشه با یک کیسه پر از سرما و باران همراه است ، اما در این زمان شهرهایی نیز وجود دارند که علاوه بر زیبایی ، دارای آب و هوای معتدل و دلپذیر هستند.

با شروع فصل پاییز ، بازار تبلیغات تورهای پاییزی داغ می شود و جالب است که این تورها محدودیتی ندارند و بیشتر مکان ها و کشورها برای این نوع تورها توصیه می شوند ، اما با این وجود برخی از تورها برای همه آژانس ها مشترک است.

اکثر آژانس های مسافرتی با استناد به آب و هوای مناسب و قیمت مناسب ، بهترین تورهای خارجی را در پاییز به مالزی ، تایلند ، سنگاپور و پکن توصیه می کنند. البته این تورها بهترین پیشنهاد در بین کشورهای آسیایی هستند.

البته کشورهای زیبا و دیدنی زیادی در جهان وجود دارند و این امر انتخاب مقصد را برای ما کمی مشکل می کند. در اینجا لیستی از دیدنی ترین کشورها در پاییز آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب مقصد برای سفر پاییزی شما کمک کند.

هند

هند

یکی از پرطرفدارترین و ارزان‌ترین کشورها برای سفر در فصل هزار رنگ پاییز، هند است. هند یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیا است که زیبایی‌ها، رنگ‌ها و مناظر متنوعی را در خود جای داده است. این کشور دارای فرهنگ بسیار کهن و پرباری است و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن را نمی‌توان در چند خط توصیف کرد.

بهترین زمان سفر به هند بین ماه‌های اکتبر و مارس است زیرا دمای هوا پایین‌تر بوده و آب و هوا برای گشت و گذار دلپذیر در هندوستان رنگارنگ بسیار مناسب است.

مالزی

مالزی

مالزی کشوری در جنوب‌شرق آسیا است که فرهنگ و تاریخ متنوع، مراکز خرید مدرن و لوکس، طبیعت بکر و تفریحات ساحلی و دریایی را یکجا با هم دارد. با هر سلیقه یا علاقه‌ای که باشید می‌توانید سفری لذت‌بخش به این کشور جذاب داشته باشید. اواخر ماه سپتامبر تا دسامبر بهترین زمان سفر به این کشور دیدنی است چرا که در این مدت مالزی خلوت‌تر و آرام‌تر است و به‌ راحتی می‌توانید به دیدن جاذبه‌های گردشگری مالزی بروید و از تفریحات آن لذت ببرید.

تایلند

تایلند

تایلند مقصدی نسبتا ارزان و پرطرفدار در جنوب‌شرقی آسیا است که دارای جاذبه‌های دیدنی و تفریحات بی‌شماری است. سفر به این کشور محبوب و جذاب می‌تواند برای هرکسی خوشایند و دلپذیر باشد؛ زیرا برای هر ذائقه‌ای جایی برای رفتن، دیدن، تفریح کردن و ثبت کردن خاطرات دارد. گذشت و گذار در تایلند بسیار ساده است و می‌توان پیاده به راه افتاد و از بسیاری از مکان‌ها بازدید کرد. بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا بین ماه‌های خنک و خشک نوامبر تا آوریل است.

اندونزی

اندونزی

اندونزی کشوری سراسر شگفتی است که بیش از ۱۷ هزار جزیره را در میان آب‌های اقیانوس هند و آرام در خود جای داده است. این کشور با طبیعت بکر و بی‌نظیرش،‌ فرهنگ، اقیانوس نیلگون و سواحل نقره‌فامش همچون جواهری هزار نقش است که گردشگران زیادی را هرساله مجذوب شگفتی‌های خود می‌کند. بهترین زمان سفر به این کشور رویایی و خیال‌انگیز بین ماه‌های سپتامبر تا اکتبر است.

روسیه (Russia)

روسیه یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

روسیه بزرگترین کشور دنیاست و بدون شک یکی از مکان هایی است که در طول زندگی باید از آن دیدن کرد. روسیه چشم اندازها و ساختمان هایی تحسین برانگیز دارد. وجود بزرگترین جنگل های دنیا در این کشور به شما اجازه می دهد از گونه های مختلف گیاهی و انواع حیوانات دیدن کنید. با اینکه روسیه در فصل پاییز سرد است اما همچنان یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز است.

مجارستان (Hungary)

مجارستان یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

این کشور مرکز معماری فوق العاده، بزرگترین پرستشگاه یهودیان در اروپا است. پایتخت این کشور (بوداپست) بعد از ظهر های دل انگیزی دارد، بخصوص وقتی چراغ های شهر روشن می شود، فضا و نوری جادویی می آفریند. در پایان ماه اکتبر با محو شدن گرمای تابستان بوداپست مکانی ایداه آل برای تجربه یک سفر پاییزی است. در طول این فصل، مجارها جشن نوشیدنی ملی و مواد غذایی همراه با فستیوال های سالانه را در حالیکه بسیاری از گردشگران تا سال آینده به خانه بازگشته اند را برگزار می کنند. این شهر بزرگ مکانی بسیار مناسب برای پیاده روی و کشف خیابان های پرهیاهو و کافه های دنج می باشد. گردشگران همچنین می توانند از نزدیکترین تاکستان برای تجربه برداشت در ایگر (Eger)، توکاج (Tokaj) و ویلِنی (Villany) بازدید کنند و یا به پیچ دانوب برای لذت بردن از رنگ های متنوع پاییزی بروند.

حتما مطالعه کنید  وقت سفارت مجارستان

 استرالیا (Australia)

استرالیا یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

یکی دیگر از مکان هایی که می توان در لیست تورهای خارجی در فصل پاییز قرار داد استرالیا است. یکی از بزرگترین دلایل شهرت این کشور دیواره بزرگ مرجانی است. استرالیا مرکز بیش از 3000 صخره مرجانی و تقریبا 1000 جزیره است و برای غواصی محیطی بسیار حیرت آور فراهم می کند.

چین (China)

چین یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

این مکان دارای بهترین وسیله های حمل و نقل در جهان است. محل زندگی 35 هزار گونه حیوان است و از نظر تاریخی بسیار غنی است. چین خاطراتی را برایتان می سازد که در هیچ کجای دیگر نخواهید داشت.

مالزی (Malaysia)

مالزی یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

این منطقه مناظر طبیعی بی نظیر، گونه های گیاهی متنوع و حیات وحش منحصر بفردی دارد. برای پرنده بازان، مالزی از ایده آل ترین کشورها است؛ زیرا بیش از 600 گونه پرنده در این مکان زندگی می کند.

هند، بمبئی  (Mumbai, India)

هند یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

بمبئی یکی از شلوغ‌ترین و زیباترین شهرهای هند است. این شهر هرسال پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف است و یکی از توریستی‌ترین مقاصد برای سفر در فصل پاییز به شمار می‌رود. آب‌وهوای بمبئی به‌طورکلی سه حالت دارد. از ماه فروردین تا خرداد هوا بسیار گرم و شرجی است؛ پس ‌از آن از ماه خرداد تا اوایل مهر نوبت به باران‌های موسمی می‌رسد و از اواسط مهر تا اواخر زمستان هوا بسیار ملایم و دلپذیر است. در این ماه‌ها درجه حرارت بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد است و به‌ندرت احتمال ریزش باران دارد. اگر به بمبئی سفر کردید بازدید از محله‌ی کولابا و دروازه‌ی هند را از یاد نبرید.

اندونزی، بالی (Bali, Indonesia)

اندونزی یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

جزیره‌ی بالی با آب‌وهوای گرمسیری‌اش یکی از توریستی‌ترین جزایر قاره‌ی آسیاست و به عنوان یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز پیشنهاد می شود. در هر فصلی از سال که باشید سفر به بالی یکی از بهترین انتخاب‌هاست. زیبایی‌های منحصربه‌فرد این جزیره در هیچ وضعیت آب‌وهوایی قابل‌چشم‌پوشی نیست اما اگر زیادی از رطوبت و باران خوشتان نمی‌آید بهتر است زمستان راهی بالی نشوید. در باقی فصول سال روزها آفتابی و شب‌ها خنک است و آفتاب روزانه مطمئناً آن‌قدر داغ نخواهد بود که شما را از گردش و تفریح بازدارد. در فصل پاییز اندکی از گرمای آفتاب هم کاسته می‌شود و در کل پاییز فصل خوبی جهت تفریح و گردش در بالی است.

ترکیه، استانبول  (Istanbul, Turkey)

ترکیه یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

استانبول بعد از سقوط از گرمای طاقت فرسای تابستان و ورود به سرمای شدید زمستان با هوایی بسیار مطلوب انتخاب بسیار مناسبی برای انجام سفر در فصل پاییز خواهد بود. این شهر افسانه ای با معماری خیره کننده برای به ارمغان آوردن سفری لذت بخش و به دور از شلوغی در انتظار شماست. از قدم زدن در خیابان های باریک و پر پیچ و خم این شهر فوق العاده لذت ببرید. استانبول با ارائه غذاهای لذیذ و  وسوسه انگیز مانند بورِک و گوشت پر شده با سیب زمینی و پنیر انتخاب بسیار مناسبی برای علاقمندان به غذا نیز خواهد بود. استانبول بزرگ‌ترین و پر زرق ‌و برق‌ترین شهر ترکیه است. اگر گرما و رطوبت تابستان و باران و برف‌های طاقت‌فرسای زمستان را از نظر بگذرانیم باقی ماه‌ها برای سفر به استانبول عالی است. اواخر شهریور تا اواخر آبان ماه بهترین زمان سفر به استانبول است درجه حرارت در این ماه‌ها بین 16 تا 24 درجه سانتی‌گراد بوده و هوای ملایمش جان می‌دهد برای تفریح و گشت‌وگذار. محبوب‌ترین بناها جهت بازدید در استانبول بناهای تاریخی چون مساجد و قصرهای باستانی هستند که هرکدام با سبک معماری منحصربه‌فردشان خودنمایی می‌کنند؛ اما در این شهر بناهای مدرن هم کم به چشمتان نخواهد خورد.

تایلند، پوکت (Phuket, thailand)

تایلند یکی از تورهای خارجی در فصل پاییز

پوکت بی‌شک قطعه‌ای از بهشت است که در زیبایی همتا ندارد و همیشه در لیست تورهای خارجی در فصل پاییز گنجانده می شود. پوکت هم مثل بالی از جزایر گرمسیری جهان است که هرسال در ماه‌های آبان تا بهمن پذیرای گردشگران زیادی است. این ماه‌ها در بین مردم بومی به فصل خنک شهرت دارند و بهترین آب‌وهوا جهت سفر به پوکت در همین فصل است. در این فصل هوا معتدل است اما چون بارش بسیار ناچیز است بهترین زمان برای تفریحات آبی چون شنا به‌حساب می‌آید. دو ساحل معروف آن پاتونگ و کارون با ایجاد امکانات مناسب جهت تفریحات آبی و شنا، و برنامه‌های شبانه‌ای چون آتش‌بازی و اجرای نمایش و رقص فیل‌ها از شلوغ‌ترین سواحل عمومی پوکت به شمار می‌روند.

سفر به سریلانکا در فصل پاییز

سفر به سریلانکا در فصل پاییز  | سفر دات کام

کشور سریلانکا با نام دیگر سیلان نام و اعتبار خود را مدیون چای سیلان است .این کشور کوچک و مستعمره ای در سواحل غربی خود جاذبه های گردشگری بی نظیری داردکه ارزش دیدن در فصل پاییز را دارند که برای سفر به این کشور زیبا میتوانید فصل پاییز را انتخاب کنید چرا که بهترین ماههای سفر به این کشور ماههای مارس تا دسامبر (آذر تا اسفند)است.

جاذبه های گردشگری سریلانکا :

جاذبه های گردشگری سریلانکا- سفر خارجی | سفر دات کام
جاذبه های گردشگری سریلانکا در پاییز - سفر خارجی| سفر دات کام

معبد دندان مقدس _ دریاچه ی کندی _ مزرعه ی چای کندی _ مجسمه ی بودای باهیراو وکاندا ویهاراکندی_ موزه ی دالاداما لیگاواکندی…

سفر به ارمنستان در فصل پاییز

از کشورهای جالب توجه ی که میتوان برای  سفر خارجی در پاییز در نظر گرفت ،کشور زیبا و همسایه ی کشور عزیزمان ایران یعنی کشور ارمنستان است.ارمنستان علی رغم داشتن زمستانهای بسیار سرد و تابستانهای گرم در فصل پاییز هوایی بسیار خنک و دلچسبی دارد. این کشور به علت دارا بودن مرزهای مشترک از بخش شمال غربی با کشورمان ایران میتواند مقصد خوب و نزدیکی برای سفر خارجی در پاییز باشد.

جاذبه های گردشگری ارمنستان :

شهر ایروان _ منطقه ی حفاظت شده ی شکاهوغ_ دریاچه ی زیبای سوان_ پارک ملی دیلیجان_ صومعه ی نورا وانک شهر گیومری_ منطقه ی کوهستانی آراگاتی…

سفر به سنگاپور در فصل پاییز

سفر  خارجی به سنگاپور در فصل پاییز  | سفر دات کام

سنگاپور از اواسط آبان تا بهمن یعنی از نوامبر تا ژانویه هوای بسیار گرمی داردو از این رو بهتری مکان برای سفر خارجی در پاییز به شمار میرود؛چرا که فصل تفریحات آبی در این شهر از پاییز شروع میشود.با انتخاب سنگاپور برای سفر در فصل پاییز میتوانید به یکی از گرانترین و در عین حال لوکس ترین شهرهای شرق آسیا بروید و لذتی مضاعف در سفرهای پاییزی خود ببرید.

جاذبه های گردشگری سنگاپور :

سفر در پاییز به سنگاپور | سفر دات کام
سفر در پاییز به سنگاپور | سفر دات کام

مجموعه ی اقامتی مارینا بی سندز_ چرخ فلک پرنده ی سنگاپوری _ گاردنزبای بی _ باغهای گیاه شناسی _ محله ی چینی ها _ هند کوچک و عربها _ هتل رافلز_ کلیسا و موزه ی چانگی_ باغ وحش

 

 

درباره‌ی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *