آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین ضروری است! ارزهای دیجیتال به‌تازگی سرو صدای زیادی به پا کرده‌اند و به همین دلیل تعداد طرف‌داران آن در حال افزایش است. شاید شما هم یکی از این طرف‌دارها باشید.

ارزهای دیجیتال دنیای جدیدی را به مردم نشان داده‌اند. دنیایی که بدون هیچ دخالت ارگانی اداره می‌شود. اما امروز در بایننس فارسی قرار است در مورد آموزش ارز دیجیتال صحبت کنیم. حتماً نام بیت کوین به گوشتان خورده یا اینکه آشنایی مختصری در مورد آن دارید. به‌هرحال در ادامه مطالب ارز دیجیتال و بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا باید نحوه کار با ارزهای دیجیتال و بیت کوین را آموزش ببینید و از آن استفاده کنید؟ کمی با خودتان فکر کنید. اگر نمی‌دانید قرار است به کجا برسید و چه مسیری را طی کنید، پس حتماً با من همراه شوید تا شما را با این مسیر جادویی و حیرت‌انگیز آشنا کنم.

مسیری که برای پیشرفت در آن باید از سوخت آموزش، تجربه و تمرین استفاده کرد. شکست‌ها همان تجربه‌هایی هستند که به تجربه‌های قبلی اضافه می‌شوند، بنابراین در این مسیر پر پیچ‌وخم شکستی در کار نیست!

لازم به ذکر است که برای موفقیت باید مفاهیم و اطلاعات را به‌خوبی درک و اجرا کنید تا در روند معاملات و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهید، اختلالی ایجاد نشود. برای آشنایی بیشتر با روند حرکت و اینکه چگونه بهترین آموزش را پیدا کنید و از آن استفاده کنید، فرصت را از دست ندهید!

اگر نگران این هستید که این بازار نیز مانند سایر بازارهای مالی مردم را ورشکست می‌کند، سخت در اشتباه هستید؛ چون در بازار ارزهای دیجیتال دانش و تجربه حرف اول را می‌زند؛ بنابراین صحبت‌های منفی را که در مورد بازار ارزهای دیجیتال شنیده‌اید، کنار گذاشته و ادامه مطالب را بخوانید.

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین چیست؟

شما کسب و کارهای آنلاین و آفلاین زیادی را در حال حاضر مشاهده می‌کنید که قبلاً صحبتی از آنها نبوده است و حتی 5 سال قبل اصلاً اسمی از آن ها نبوده و هیچ‌کس هم فکر نمی‌کرد که چنین تکنولوژی به وجود بیایید که بتواند دنیا را دگرگون کند و آن را وارد مسیر جدید کند.

برای گذران زندگی به شغل احتیاج دارید و یا قصد دارید سرمایه خود را افزایش دهید و آن را چندبرابر کنید.

ارزهای دیجیتال اولین کاری که می‌کنند این است که بانک‌ها را برکنار می‌کنند، البته اگر با ارزهای دیجیتال همراه شوند، می‌توانند به قله‌های بزرگی دست پیدا کنند. اولین سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است که باید از کجا شروع کنم؟

به‌عنوان مثال از بهترین آموزش رایگان ترید ارزهای دیجیتال مسیر را آغاز کنم یا ابتدا روش‌های سرمایه‌گذاری را یاد بگیرم؟ عجله نکنید. امروز در این ساعت قرار است سرنوشت خود را خودتان تعیین کنید.

بیت کوین چیست؟

ارز دیجیتال (crypto currency) چیست؟

به سراغ اولین سؤال می‌رویم که اصلاً ارز دیجیتال (Digital currency) چیست؟ ارزهای دیجیتال نام‌های از جمله رمزپایه، رمزارز، کریپتو و… دارند. اگر در مطالبی کریپتوکارنسی را مشاهده کردید، منظور همان ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است.

ارزهای دیجیتال برای تبادلات مالی و اینترنتی استفاده می‌شوند و حجم معاملاتی که در رمزارزها در حال گردش است، بسیار قابل توجه است.

ارزهای دیجیتالی بسیار زیادی در این میان وجود دارد که همه آنها مورد استفاده کاربران و معامله گران قرار نمی‌گیرد. به‌طورکلی باید گفت ارزهای دیجیتال جای پول‌های نقدی که در شبانه‌روز با آن‌ها سروکار داریم می‌گیرد. البته این پایان ماجرا نیست! رمزپایه‌ها روی شبکه بلاک چین فعالیت می‌کنند تا تبادلات به صورت امن و دور از هیچ خطری انجام شود.

کریپتوها قابلیت خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و استخراج و… دارند که هرکدام توضیحات زیادی را می‌طلبد. برای این منظور می‌توانید از مطالب آموزشی رایگان بایننس فارسی استفاده کنید.

بیت کوین (Bitcoin) چیست؟

بیت کوین (Bitcoin)، قدیمی‌ترین و به‌نوعی بهترین ارز دیجیتالی دنیا محسوب می‌شود که تاکنون خود را به دنیا ثابت کرده است. این ارز دیجیتال سال 2008 توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو به مردم جهان معرفی شد.

بیت کوین از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند و تراکنش‌ها مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود. معمولاً ارزهای دیجیتال را با نمادی از حروف نشان می‌دهند که بیت کوین نمادی به شکل «BTC» دارد.

هدف از ایجاد بیت کوین انتقال و یا ذخیره پول به صورت امن است. بیت کوین در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد واگذار کرده است و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد، تنها مالکین این کلیدها قادر به دریافت یا ارسال بیت کوین هستند. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند.

بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال

برای آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین باید از منابعی معتبر استفاده کنید. چراکه اطلاعات اولیه نقش بسیار مهمی در مسیر آموزشی شما دارند.

فرض کنید که در دوره ابتدایی مدرسه هستید. اگر در کلاس اول جمع و تفریق را به‌خوبی یاد نگرفته باشید، در سایر سال‌های تحصیلی مشکل خواهید داشت. آموزش ارز دیجیتال نیز از چنین قانون پیروی می‌کند و شما باید تمام اطلاعات پایه را یاد بگیرید.

سعی کنید مطالب آموزشی را در یک دفتر یادداشت کنید. هر بخش را یک موضوع اختصاص دهید. به این شکل اطلاعات شما طبقه‌بندی شده است.

اطلاعاتی که دریافت می‌کنید باید به‌روز باشد. زمینه موردعلاقه خود را در ارزهای دیجیتال پیدا کنید تا بتوانید دید بهتری نسبت به آینده خود داشته باشید. از منابعی استفاده کنید که معتبر باشند. منابع معتبر نقش مهمی در یادگیری دارند.

فاکتورهای زیادی در این امر دخالت دارند که تصمیم داریم وب‌سایت بایننس فارسی را به شما معرفی کنیم. حتماً از مطالب مفید و رایگان بایننس فارسی استفاده کنید.

ارز دیجیتال را چگونه شروع کنیم؟

اگر به فکر درآمدزایی از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین هستید، سیگنال های ارز دیجیتال بایننس و کوینکس یکی از روش‌های کسب درآمد در این حوزه است. راه‌های زیادی برای کسب درآمد در کریپتوکارنسی وجود دارد که بر اساس میل و علاقه و البته سرمایه خود می‌توانید در برخی از شاخه‌های آن فعالیت کنید.

اگر به دنبال پیشرفت هستید، سعی کنید هر روز مطالب جدید را یاد بگیرید. به‌طوری‌که اگر فعالیت خود را در روز مرور کنید، مطالب زیادی را مرور کنید. یادداشت کردن نیز از رکن‌های اصلی آموزش است. در ابتدای فعالیت باید خودتان استاد خودتان شوید؛ یعنی آموزش‌ها باید توسط شما جمع‌آوری و اجرایی شود.

برای موفقیت بیشتر کانال‌ها و گروه‌هایی که با حوزه یادگیری شما مرتبط هستند را دنبال کنید و از مطالب آموزشی استفاده کنید که واقعاً ارزش وقت‌گذاشتن شما را داشته باشد و درصدی به دانش شما اضافه کند. در غیر این صورت زمان و انرژی خود را روی سایر موضوعات و اهداف بگذارید تا حرکتتان متوقف نشود.

لایوهای اینستاگرامی، وبینارهای ارزهای دیجیتال که به صورت رایگان توسط بایننس فارسی برگزار شده‌اند نیز کمک بسیار زیادی در یادگیری شما خواهند داشت. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که از مسیر خود منحرف نشوید،

یعنی به مسائل حاشیه اهمیت ندهید و روی هدف خود متمرکز شوید؛ چون معمولاً با 6 ماه تمرین مستمر و آموزش می‌توانید به یک معامله‌گر (تریدر) تبدیل شوید، اما در صورتی که مسیر را درست و طبق برنامه‌ریزی جلو بروید.

بایننس فارسی به صورت هفتگی رمزارزهای مهمی از بازار کریپتوکارنسی را مورد بررسی قرار می‌دهد، البته پست‌ها و مقاله‌های بسیار زیادی برای آموزش شما قرار دارد که نباید وقت را تلف کنید.

آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین را از کجا شروع کنیم؟

طبق توضیحات داده شده، به این نتیجه رسیدیم که باید از وب‌سایت‌های معتبری مانند بایننس فارسی کمک بگیریم و از مطالب آموزشی رایگان استفاده کنیم. پس در نقطه شروع، سود خوبی کرده‌اید. چون هزینه‌ای بابت مطالب آموزشی پرداخت نکرده‌اید. البته این تنها برای شروع مسیر کاربرد دارد و در ادامه باید شکست‌ها و موفقیت‌های زیادی را تجربه کنید.

اما برای شروع آموزش باید از موارد زیر کمک بگیرید:

  •  کتاب‌های حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین
  •  مقالات آموزش ارز دیجیتال بایننس فارسی
  • کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرام
  •  و…

آزمون و خطا در حین یادگیری بسیار مورد اهمیت است؛ یعنی اینکه بتوانید مباحثی را که آموزش دیده‌اید به کار بگیرید و از آنها به صورت عملی استفاده کنید. اگر فقط آموزش جنبه یادداشت کردن و حفظ کردن مطالب باشد، هیچ کمکی به شما نخواهد کرد، تنها در صورتی پاداش خود را می‌گیرید که وارد میدان شوید و شروع به کار کنید.

بعد از آموزش‌هایی که دریافت کرده‌اید، چه حسی دارید؟ آیا می‌توان گفت که با مفاهیم پایه آشنایی کامل دارید و اطلاعات نسبتاً خوبی در زمینه ارزهای دیجیتال به دست آورده‌اید؟ در این نقطه لازم است تا از اطلاعات تکمیلی و دوره‌های پیشرفته استفاده کنید. بله درسته! یعنی باید دست به جیب شده و برای آموزش پول خرج کنید.
آموزش، معجونی است که هرگز نباید نوشیدن آن را متوقف کنید؛ زیرا توقف آن، پایان مسیر شما خواهد بود. بایننس فارسی به این بخش از مسیر توجه داشته است و به همین دلیل دوره‌های حرفه‌ای خود را منتشر کرده است. هم اکنون در اواسط مسیر یادگیری ارز دیجیتال و بیت کوین هستیم.

راه زیادی برای رسیدن به انتهای مسیر وجود دارد. البته باید گفت که در مسیر آموزش هیچ‌گاه پایانی وجود ندارد و همیشه باید اطلاعات جدیدی را یاد بگیرید.

پس اگر فردی این ادعا را داشت که تمام ریز و درشت‌های ارزهای دیجیتال را می‌داند، این فقط یک ادعا است. برای آموزش خود برنامه‌ریزی کنید و حجم مطالبی که قرار است آموزش ببینید را در ساعات روز تقسیم کنید؛ به شکلی که از آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین، دل‌زده نشوید و هر روز با انرژی مثبتی آموزش را شروع کنید.

در نهایت باید گفت از تجربیات و آزمون و خطاهایی که در حین آموزش و کار انجام داده‌اید درس بگیرید. از این نقطه به بعد باید به صورت مستقیم از خود ارزهای دیجیتال آموزش ببینید.

آموزش ارز دیجیتال را جدی بگیرید!

در این مطلب آموزشی، مسیر آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین را مشخص کردیم و تصمیمات مهمی برای خود گرفتیم. در ابتدا در مورد ارزهای دیجیتال و بیت کوین صحبت کردیم و در ادامه متن، بهترین منابع و سایت آموزشی ارز دیجیتال را معرفی کردیم.

فراموش نکنید که از یادگیری را توأم با دغدغه نکنید! چرا که باید از لحاظ ذهنی آماده پذیرش اتفاقات را داشته باشید و بتوانی در بهترین زمان، بهترین تصمیم را بگیرید.

ممکن است ضرر زیادی کرده باشید، اما نباید دست از معامله کردن بردارید؛ بنابراین علاوه بر اینکه علم تریدینگ خود را تقویت می‌کنید، باید تقویت افکار و روح خود نیز در نظر بگیرید.

امیدوارم از اهمیت آموزش ارز دیجیتال مطلع شده باشید، زیرا هر روز دیرتر اقدام به یادگیری کنید، تجربه و سودهای زیادی را نیز از دست می‌دهید.

حتماً از وب‌سایت بایننس فارسی (binancefa.com) استفاده کنید و در شبکه‌های اجتماعی آن از جمله تلگرام و اینستاگرام و… عضو شوید تا بهترین آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین را در کمترین زمان ممکن بیاموزید.

 

درباره‌ی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *