روش های جدید افزایش فالوور توییتر

توییتر به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی ، اکنون مکان مناسبی برای توسعه تجارت و بازاریابی شما است. این رسانه اجتماعی ابزارهای قدرتمندی برای به اشتراک گذاری و ارائه محصولات و خدمات مربوط به هر منطقه دارد.

توییتر در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. در واقع وجود و توسعه این رسانه منجر به رقابت شدید بین غول های این صنعت شده است. فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، لینکدین و پینترست و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی رقیبی قدرتمند به نام توییتر دارند که به دلیل ویژگی های جذاب توجه سلبریتی ها ، شرکت ها و افراد مشهور را به خود جلب می کند.

راه های زیادی برای افزایش فالوور توییتر وجود دارد که بسیاری از کاربران به آن توجه نمی کنند. برای جذب فالوئر بیشتر در توییتر ، می توانید با کمی خلاقیت و ایده های جدید به اهداف خود برسید.

در این مقاله می خواهم 10 ایده ساده اما کاربردی برای افزایش دنبال کنندگان خود در توییتر به شما بگویم. بنابراین ، اگر حضور شما در توییتر جدی است ، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله مرا دنبال کنید.

 

توییتر چیست و چرا برای تجارت ما مهم است؟

همانطور که می دانید ، توییتر یک شبکه اجتماعی و میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می دهد تا 280 کاراکتر را به عنوان پیام متنی (Tweet) ارسال کنند. در ابتدا ، توییت ها به 140 کاراکتر محدود می شد ، اما در 7 نوامبر 2017 ، این محدودیت به 280 کاراکتر در هر توییت افزایش یافت.

کاربران توییتر می توانند توییت هایی ارسال کنند ، بازنشر کنند و دوست داشته باشند. کاربران ثبت نشده فقط می توانند توییت ها را ببینند. کاربران توییتر همچنین از طریق وب سایت توییتر یا از طریق برنامه توییتر به پیامک دسترسی دارند.

با توجه به اینکه تعداد کاربران توییتر از 400 میلیون نفر فراتر رفته است ، این یکی از بهترین و مناسب ترین مکان ها برای بازاریابی دیجیتال مشاغل آنلاین است.

پیام توییتر شما برای تعداد زیادی از کاربران قابل مشاهده است. بدیهی است که هرچه تعداد دنبال کنندگان صفحه تجاری شما در توییتر بیشتر باشد ، تبلیغات شما نیز موثرتر خواهد بود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که توییتر به سبک جدیدی معرفی و بهینه کرده است ، امکان اطلاع رسانی سریع و ارسال پیام های مهم است. این ویژگی میکروبلاگ نامیده می شود. از این طریق می توانید پیام خود را مستقیماً برای مشتریان خود ارسال کنید. تقریباً همه کاربران ترجیح می دهند با گشت و گذار در وب و شبکه های اجتماعی به سرعت به هدف خود برسند.

با چند نکته و ترفند ساده می توانید دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش دهید. در این مقاله است که می خواهم روشهای ساده ای را برای افزایش دنبال کنندگان در توییتر به شما بگویم.

روش های جدید افزایش فالوور توییتر

چگونه فالوورهای اکانت توییتر خود را افزایش دهیم؟

محتوای قابل توییت شدن بنویسید
اگر می خواهید دنبال کنندگان بیشتری در توییتر جذب کنید باید محتوایی بنویسید که کاربران را سرگرم و همراه کند. هرچه محتوای شما جذاب و مرتبط باشد، کاربران بیشتری تمایل به خواندن آن دارند.
بسته به زمینه کسب و کار تان، توییت های شما می توانند آموزنده، آموزشی، شخصی و… باشند. اما آنچه باید در همه این الگوهای توییت رعایت شود جذاب و تا

حدی سرگرم کننده بودن است.
اگر محتوای متن پیام ها و توییت های شما از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد ویژگی Retweet در توییتر به شما کمک خواهد کرد. کاربران مطالب جالب، خواندنی و ارزشمند را به اشتراک می گذارند. در توییتر این اشتراک ها اغلب بازتوییت می شوند. بازیابی برای کاربران آسان است اما فقط توانایی اشتراک مطالب شما نیست. بلکه معیار اصلی کیفیت و ارزش اشتراک گذاری این محتوا برای کاربران خواهد بود.
ارسال مجدد پست های خود در سایر صفحات توییتر فرصتی عالی برای بیشتر کردن فالوورهای جدید شماست. بنابراین روی این مسئله مهم تمرکز کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید.

بیوگرافی خود را جالب و خواندنی بنویسید

اگر نام کاربری، نام قانونی و بیوگرافی معقولی نداشته باشید توییتر صفحه شما را در نتایج جستجو قرار نمی دهد! اگرچه داشتن حساب کاربری توییتر الزامی نیست. رزومه اولین بخشی است که کاربران و فالوورهای شما برای کسب اطلاعات در مورد شما یا نام تجاری شما به آن توجه می کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که رزومه شما غنی و حاوی اطلاعات جذاب و کافی باشد.

علاوه بر این عکس پروفایل تان که در حساب کاربری Twitter خود بارگذاری می کنید بسیار مهم است. عکس پروفایل باید عکس خود شما باشد. اگر بازخورد مناسب تری می خواهید، بهتر است عکسی از برند تجاری یا عکسی از منظره را به عنوان عکس نمایه انتخاب نکنید! فالوورهای شما می خواهند با یک شخص واقعی ارتباط برقرار کنند نه یک ربات. عکس واقعی تان به شما کمک می کند اعتماد کاربران زیادی را جلب کنید.

از راه های دیگر کاربران را از حضور خود در توییتر آگاه کنید

آدرس صفحه توییتر خود را در مکان های مختلف به اشتراک بگذارید. این مکان ها می توانند امضای ایمیل، کانال ها و سایر شبکه های اجتماعی شما، بخشهای مختلف وبلاگ تان و همچنین در بخش تماس با ما در وب سایت شما باشند. به این ترتیب صفحه رسمی توییتر خود را در محدوده وسیع تری ارائه می دهید و بدیهی است که هرچه کاربران بیشتر به توییتر شما دسترسی داشته باشند فرصت خوبی برای فالو کردن شما ایجاد خواهد شد.

 

درباره‌ی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *