راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن

راهنمای خرید اسپیکر هاردن کاردن در این محتوا می خواهیم یک اسپیکر بلوتوثی به کاربران عزیز ارائه دهیم ، اسپیکر بلوتوث Harman Kardon ، مدل SoundSticks Wireless ، یکی از زیباترین و جذاب ترین اسپیکرها است که در نگاه اول افراد را به خود جلب می کند.

یکی از ویژگی های اصلی این اسپیکر بلوتوث ، اتصال بلوتوث است که کار با آن را آسان می کند. در نظر گرفتن نمونه ای از این اسپیکر در خانه ، 100٪ از تأثیر زیبای آن در دکوراسیون منزل خواهید فهمید ، زیرا مواد ساخته شده در این اسپیکر خیره کننده است و می توانید آن را بخرید تا با یک تیر دو نشان را بزنید. به عنوان یک بلندگو و یک وسیله تزئینی به طور همزمان.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، تمام اجزای این بلندگو مشخص است و می توانید تمام اتصالات این بلندگو را مشاهده کنید. دلیل استفاده از این ماده در ساخت این محصول زیبایی و کیفیت در ساخت آن است ، این نوع بلندگوها با بلندگوهای ایستاده و سینمای خانگی تفاوت دارند که در مطالب زیر به آنها خواهیم پرداخت.

 

تفاوت بین اسپیکر بلوتوث و پخش کننده خانگی

تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد که می توان چند نمونه از این تفاوت ها را با هم بررسی کرد. اول از همه ، بهتر است این دو را از نظر شکل ظاهری مقایسه کنید. بلندگوهای بلوتوث کوچکتر از پخش کننده های خانگی هستند ، اما از نظر عملکرد نسبتاً برابر هستند.

بخاطر داشته باشید که قدرت صدای دستگاه پخش خانگی فراتر از بلندگوی بلوتوث است و این را می توان از شکل ظاهری دستگاه پخش نیز درک کرد ، اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که بلندگوهای بلوتوث به زیبایی قابل توصیفی از پخش کننده های خانگی هستند.

در واقع ، هنگام خرید ، ابتدا باید بدانید که قدرت صدا برای شما در اولویت است یا زیبایی و کیفیت صدا ، اگر زیبایی و کیفیت صدا اولویت اول شماست ، بهتر است بلندگوهای بلوتوث Harman Kardon مدل SoundSticks را بخرید بی سیم ، به عنوان زیبا بودن اندازه و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

 

چرا بلندگو برای خانه خود خریداری کنید؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال ، بهتر است از خود بپرسید آیا کیفیت و قدرت صدای تلویزیون شما را راضی می کند یا به هیچ وجه قصد گوش دادن به موسیقی را ندارید؟ بنابراین ، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تا حدی به کیفیت و میزان صدا اهمیت می دهند ، باید یک اسپیکر بلوتوث را در نظر بگیرید ، زیرا بلندگوهای تلویزیون اصلاً قدرت و کیفیت ندارند.

خرید اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن

مشخصات فنی بلندگوی بلوتوث بی سیم SoundSticks Harman Kardon

قبل از خرید اسپیکر بی سیم بلوتوث SoundSticks ، دانستن مشخصات فنی این اسپیکر مهم است. اول از همه ، باید بدانید که ابعاد این بلندگو 232x232x258 میلی متر است. از این بلندگو می توان به صورت بی سیم و سیمی استفاده کرد.

برای اتصال از طریق سیم به آن ، به یک جک صوتی 35 میلی متری نیاز دارید و به صورت بی سیم به این بلندگو متصل شوید. شما باید از بلوتوث استفاده کنید. این دستگاه 3 بلندگو با توان 10 وات و فرکانس پاسخ 44 هرتز دارد و در کنار آن ساب ووفر با توان 20 وات قرار دارد که صدای با کیفیت تولید می کند.

 

راهنمای خرید Harman Kardon SoundSticks برای خرید بلندگوهای بی سیم بلوتوث

اگر می خواهید این اسپیکر را خریداری کنید بهتر است برای خرید آن به مراکز فروش تجهیزات صوتی و تصویری مراجعه کنید ، اما اگر می خواهید خرید راحت تری را تجربه کنید می توانید بر روی دکمه زیر تصاویر موجود در این صفحه کلیک کنید

، برای خواندن نظرات مشتریان درباره این محصول. با خواندن نظرات خریداران این محصول خواهید فهمید که آیا اسپیکر بلوتوثی Harman Kardon مدل SoundSticks Wireless از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار است یا خیر ، هرچند با دانش کامل می توانید یک خرید هوشمندانه انجام دهید.

درباره‌ی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *