بهترین هاست و ۱۲ هاستینگ برتر ایران

بهترین هاست ، بهترین هاستینگ ، بهترین شرکت هاستینگ ، از کجا هاست بگیرم؟

برای افرادی که تازه وارد وب شده و به دنبال انتخابی برای راه اندازی مشاغل آنلاین خود هستند ، سوالات فوق پیش می آید ، حتی افرادی که قبلاً میزبان دارند و به دلایلی ناراضی هستند این نگرانی را دارند.

خدمات میزبانی یکی از نیازها و نیازهای شما برای ورود به دنیای اینترنت است تا بتوانید. اطلاعات خود را بارگذاری کنید و در اینترنت نمایش داده می شود.

مهم نیست که میزبان سایت شما از نظر نگهداری چقدر باشد. هرچه سرعت و ضبط بهتر باشد ، راحتی شما راحت تر است و قطعاً می توانید با اطمینان از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

به همین دلیل است که بسیاری از مدیران وب و صاحبان مشاغل آنلاین قبل از خرید هاست به دنبال میزبانی حرفه ای هستند تا با انتخاب بهترین هاست ، با امنیت و سرعت سایت خود و نگهداری سایت خود احساس راحتی کنند و بیشتر به بازاریابی و توسعه کسب و کار

به آخر این داستان چه می رسیم؟

من سعی کردم تجربه واقعی خودم را بنویسم که در سال 1984 آنلاین شدم و با سرورهای مختلف میزبان آشنا شدم و کار کردم. در انتهای این مقاله می توانید تصمیم بگیرید که متناسب با نیاز خود از کدام سرویس میزبانی ایرانی استفاده کنید و از آنجا که این مقاله کاملاً تجربی است ، قبلاً گفته شد که گوش دادن مانند تماشای آن است.

بنابراین خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا مسیری را طی ده دقیقه طی کنید: دی و شما مجبور نیستید با انتخاب بهترین هاست پیاده روی کرده و به رشد تجارت آنلاین خود کمک کنید.

معیارهای انتخاب میزبان مناسب
آیا اولین معیار برای انتخاب میزبانی مناسب است؟

پارامتر قیمت همیشه برای افرادی است که تازه وارد اینترنت می شوند. مهم است؛ اما هرچه بیشتر آنها تجربه کنند ، بیشتر نتیجه می گیرند که این مهم تر از هزینه ها و قیمت ها است. موضوع کیفیت خدمات و کیفیت نگهداری بسیار مهم است.

من 6 پارامتر مهم برای انتخاب بهترین سرویس میزبانی را به طور خلاصه توضیح خواهم داد و امیدوارم مفید واقع شود:

1- نوع پشتیبانی

یکی از مهمترین عناصر برای انتخاب یک شرکت میزبان معتبر و بهترین خدمات توجه به نوع نگهداری آن شرکت میزبان است.

این واقعاً باعث تعجب من شد که وقتی به وب سایت یک شرکت میزبان مراجعه کردم و دیدم که آنها حتی شماره تماس را در قسمت اطلاعات پشتیبانی قرار نداده اند!

بنابراین در انتخاب شرکت میزبان مراقب باشید؛ آیا آنها حمایت درستی دارند؟ آیا افرادی که از این شرکت حمایت می کنند باتجربه هستند؟

آیا آنها پشتیبانی تلفنی دارند؟ آیا آنها پشتیبانی 24 ساعته دارند؟ آیا آنها فقط از بخش فروش پشتیبانی می کنند یا از بخش فنی پشتیبانی تلفنی هم دارند؟

2- آپتایم

زمان اجرا (پایداری) یا در دسترس بودن یکی از مهمترین دلایل خرید هاست یا انتخاب یک هاست معتبر و بهترین هاست است.

البته دنیای اینترنت همیشه چالش هایی دارد که هیچ شرکتی نمی تواند 100٪ uptime را تضمین کند ، اما ما همیشه باید به دنبال شرکتی باشیم که کمترین امنیت را داشته باشد و در صورت وجود امنیت آیا آنها برای کاربران خود جبران خسارت می کنند یا خیر؟ !!

 

3 پشتیبان گیری از میزبان پشتیبان

اکثر شرکت های میزبان از خدمات شما پشتیبان تهیه می کنند و باید به این نکته توجه داشته باشید که این شرکت میزبان از نسخه پشتیبان تهیه می کند. اما آیا ضمانتی وجود دارد؟

خیر ، هیچ میزبانی 100٪ صحت پشتیبان گیری را به شما تضمین نمی کند و از نظر استفاده از همه سرویس های میزبانی نیز به این مورد اشاره شده است و من اکیداً توصیه می کنم که پس از ساخت سایت خود همیشه از داده های خود در میان اولویت های اصلی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در عین حال ، اگر هاست شما قابلیت پشتیبان گیری دارد ، گزینه خوبی است و می تواند بهترین ویژگی روش میزبانی محسوب شود.

4 امنیت میزبانی امنیت

آنها همیشه می گویند و احتمالاً شما هم شنیده اید که امنیت 100٪ نیست ، اما هنگام انتخاب یک شرکت میزبان برای میزبانی سایت خود ، مراقب باشید و ببینید که آنها برای امنیت سایت شما چقدر ارزش قائل هستند؟

آیا آنها از ضد پوسته هایی مانند CXS در سرورهای لینوکس خود استفاده می کنند؟ آیا آنها پورت های خطرناک و آسیب پذیر روی سرور را محدود می کنند؟

وجود ضد پوسته در سرورهای لینوکس یا ضد ویروس در سرورهای ویندوز یکی از معیارهای انتخاب بهترین هاست در ایران است.

5 سال میزبان شرکت تاریخ-شرکت

سابقه و سن شرکتی که می خواهید میزبان آن باشید بسیار مهم است ، راجب با تحقیق در مورد هر شرکتی در اینترنت ، در مورد میزان اطمینان این شرکت و تاریخچه آن به یک نتیجه مشخص خواهید رسید.

متأسفانه ، سابقه میزبانی در ایران نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها ، پس از مدتی کار و جمع آوری ثروت ، مشتریان را به خدا واگذار می کنند ، من هرگز شرکت مدیرانی را فراموش نمی کنم که خدمات نامحدودی را به قیمت 19000 تن و سپس برای مدتی می فروشند ، همه سایت های سروش هک شده اند ، بنابراین حتماً بررسی کنید. آیا در پشت سایت میزبانی شرکت ثبت شده ای وجود دارد؟ آیا اگر اتفاقی برای آنها بیفتد افراد کافی هستند؟ آیا شخص مسئولی در این شرکت وجود دارد؟

6 میزبانی ضمانت بازگشت پول – ضمانت بازگشت پول

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین هاست ، ضمانت برگشت وجه است ، شرکت هایی که از خدماتی که ارائه می دهند اطمینان کامل دارند ، ضمانت بازگشت پول را می دهند ، بنابراین در صورت عدم رضایت از خدمات ، قیمت کامل بازپرداخت می شود.

در اولین روزهایی که وارد دنیای وب شدم چه کردم؟

 

خب من اولین تجربه کسب درآمدم از اینترنت رو از سایت کلوب شروع کردم، اونجا یه پیج داشتم و داخلش پروژه های دانشگاهی تو زمینه برنامه نویسی می گرفتم.

آیا شما هم تو سایت کلوب خاطره دارین؟😀 دهه شصتی ها که با اینترنت آشنا شدن، همشون اونجا خاطره دارن😀

همزمان تو بلاگفا هم یه وبلاگ درست کردم و ازونجا هم، کم و بیش پول💵 در میومد 😀 .

بعد ها یه سرویس اومد که این امکانو داشت داخلش فروشگاه ایجاد کرد، منم اونجا یه فروشگاه ساختم و داخلش فلش و مموری میفروختم، به لطف عمو گوگل مهربون همون فروشگاه با خیلی کلمه ها اومده بود صفحه اول و خدارو شکر خوب میفروختم.

تا اینجای کار من هیچوقت رسما از هاست استفاده نکرده بودم، تا اینکه یه فروشگاه کارت شارژ آنلاین راه انداختم و نیاز شد تا اطلاعات این سایتو رو یه سرویس هاست آپلود کنم و اولین تجربه من برای استفاده از هاست اینجا استارت خورد.

تمام زندگی من شده بود لپ تاپمو کارم و شب و روز کد می‌زدم و کار می‌کردم، یعنی می‌رسیدم خونه، اولین کاری که می‌کردم روشن کردن سیستمم بود.اینو گفتم تا بدونین رسیدن به موفقیت سختی کشیدن و بیدارخوابی داره و نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.

زندگیم شده بود یه کوچولو خواب، یه کوچولو غذا و بقیش کد نویسی،خانواده دیگه شاکی شده بودن، بخاطر همین یه تیشرت می پوشیدم که روش نوشته بود:

Eat, sleep, code, repeat

ازون سالها خیلی میگذره و من کسب و کارهای آنلاین و استارت آپهای زیادی راه انداختم، خدارو هزار بار شکر تو این سال ها پول خوبی از اینترنت بدست آوردم و تجربیات زیادی بدست آوردم که ارزششون از هر پولی بیشتره!

خیلی دوست داشتم تجربه هامو تو این زمینه اشتراک بزارم و بهترین هاستینگی که تجربه خوبی باش داشتم رو معرفی کنم، چون اعتقاد دارم انتخاب یه هاستینگ حرفه ای تو موفقیت کسب و کار شما خیلی تاثیر داره و شاید شما اول راهی هستین که من ۸ سال پیش بودم.

پس با دقت تجربیات من تو این زمینه رو بخونین تا بتونین بهترین هاستینگ رو انتخاب کنین و یه کسب و کار قدرتمند و پر پول توی اینترنت استارت بزنین.

تو این سال ها من از هاستینگ های مختلف سرویس هاست گرفتم، و به اختصار درباره‌ی همشون توضیح میدم:

 

معرفی شرکت هایی که من باهاشون تجربه کار کردن داشتم:

تجربیاتی از بهترین هاستینگ ها

ایران سرور

ایران سرور

ایران سرور  یکی از قدیمی ترین هاستینگ های ایرانی هست که حدود 17 سال هست در زمینه هاستینگ فعالیت دارند؛ اولین بار که نیاز به سرویس هاست پیدا کردم برای سایتی بود که کارش، فروش کارت شارژ بود ؛ توی گوگل خرید هاست رو جستجو کردم و چند تا سایت اول رو باز کردم؛ یکیش ایران سرور بود و اون اولین آشنایی من با این شرکت بود.

تو این سال ها که با ایران سرور کار کردم، مهمترین نقطه قوتی که ازین شرکت دیدم، پشتیبانی حرفه ای و اخلاق حرفه ایشون هست و شالوده ی تجربیات من  میگه :

پشتیبانی حرفه ای مهمترین ملاک برای انتخاب یک هاستینگ حرفه ای و مطمئن می تونه باشه

من علاوه بر سایت هایی که خودم داشتم، کار طراحی سایت هم انجام می دادم و همیشه برا اون دسته از مشتری هام که سرعت، پشتیبانی و آپتایم براشون خیلی مهم بود، از ایران سرور، سرویس هاست میگرفتم و الان هم هنوز همین کار و انجام میدم.

تا جاییکه اطلاع دارم، پشتیبانی یه بخشی از سرورهای دیجی کالا، کافه بازار، دیوار و شیپور هم تو شرکت ایران سرور انجام میشه.

ایران سرور الان ۱۷ ساله شده و فیلم زیر تولد ۱۷ سالگیشون هست که حالا با نزدیک به ۱۰۰ کارمند به ۴۰۰هزار سرویس هاست، پشتیبانی میدن.

 

اوایل که با ایران سرور آشنا شده بودم، استراتژی قیمت گذاری در ایران سرور برام خیلی عجیب بود.

مثلا قیمت ثبت دامنه تو ایران سرور از همه جا ارزون تر هست و قیمت سرویس های هاستشون بیشتر بود، ولی وقتی از هاستینگ های دیگه که ارزونتر بودن هم استفاده کردم، به این نتیجه رسیدم، هرچقد پول بدی آش میخوری و من بابت پولی که به ایران سرور می دادم راضی بودم، چون واقعا از پشتیبانی و کیفیتش خیالم راحت بود.

مشاهده قیمت و خرید

بهترین هاست

هاستینگ های برتر ایران

تو تمام سالهایی که در وب فعالیت داشتم؛ شاید بیشتر از 300 سایت مختلف برای دوستان و آشنایان طراحی کردم، خودم هم سایتهای بزرگ با بازدیدهای بالا داشتم و کیفیت و نوع پشتیبانی اکثر هاستینگ های ایرانی رو هم تجربه کردم و ازشون سرویس گرفتم و بسته به نوع مشتریم یک هاستینگ رو انتخاب می کردم، مثلا گاهی هاست های ارزون رو انتخاب می کردم؛ چون مشتریم پول خوبی نمی‌داد.

ولی بهترین سرویس هاست که ازش تجربه‌ی خیلی خوبی داشتم و خیالمو راحتِ راحت کرده بود؛ هاست های وردپرسی شرکت ایران سرور بود.

ولی چرا از نظر من و خیلی از دوستانیکه این سرویس رو معرفی کردیم سرویس عالی بود؟

از نظر پشتیبانی واقعا راضی بودم و بارها شده ساعت 3 نصف شب هم که تیکت براشون ارسال کردم و یا درخواستی داشتم، بلافاصله جواب دادن و این پشتیبانی 24 ساعتشون واقعا برام مهم بود.

چون هاست های وردپرس ایران سرور از هاردهای Nvme (جدیدترین نسل هارد هستن و سرعتشون ده برابر هارد SSD هست) و وب سرور لایت اسپید(سرعت 5برابری نسبت به بقیه وب سرورها داره) استفاده می کنن؛ سرعت خیلی بالایی دارند.

بهترین هاست وردپرس

سایت‌هایی که براشون هاست وردپرس گرفتم، همشون توی کمتر از 2ثانیه لود می‌شن و تاحالا هیچوقت قطعی نداشتم.

بخاطر همین سرعتِ نورانی طورش، همه سایت هایی که براشون هاست وردپرس ایران سرور خریدم؛ تو گوگل رتبه خیلی خوبی دارند؛ چون برای گوگل، سرعت سایت خیلی اهمیت داره.

بنظرم برای سرویس های هاست ابری و وردپرس این شرکت؛ هرچقدر پول بدیم ارزشش رو داره چون خیالمون بابت همه چی راحته.

هاست پرسرعت

حتی سایت هایی مثل همیاروردپرس و ژاکت که از سایتهای بزرگ وبمستری ایرانی هستن هم دیدم که توی فوتر سایتهاشون  پیشنهادشون به وبمسترها، هاست وردپرس ایران سرور بوده.

اگه قصد راه اندازی یک سایت حرفه ای دارین، پیشنهاد من بعنوان کسی که 12 ساله توی اینترنت کار می کنم و اکثر هاستینگ های ایران رو تجربه کردم،  استفاده از هاست های وردپرسی ایران سرور هست.

چون واقعا از نظر سرعت یک سر و گردن از تمام هاستینگ ها بالاتر هست و امنیت و پشتیبانیش هم خیلی راضی بودم.

ضمنا توجه کنید، شما هر سایتی که با php کد نویسی شده باشه رو می تونین روی این سرویس بالا بیارید و حتما لزومی نداره که وردپرس داشته باشین.

ولی اگه اول مسیر هستین و می خواین با هزینه کمتری شروع کنین، می تونید با هاست های معمولی لینوکس شروع کنید، این سرویس ها سرعتشون به هاست وردپرس نمی رسه، به همین دلیل هم ارزونتر ازونهاست و کیفیت خوبی داره.

نمونه نتیجه gtmetrix سایت یکی از مشتریان هاست وردپرس ایران سرور

سایت gtmetrix یکی از سایت های آنالیز سرعت سایت می باشد که در عکس زیر می توانید نتیجه سرعت سایت یکی از مشتریان هاست وردپرس ایران سرور را بررسی کنید:

بهترین هاست ایرانی

آقای علی حاجی محمدی مدیر سایت همیاروردپرس رو اغلب وبمستران ایرانی می شناسند؛ علی از بهترین کارآفرینان ایرانی هست که سال های طولانی در زمینه وردپرس فعالیت داشته و مدیر برندهای همیاروردپرس؛ ژاکت، همیارآکادمی هست؛ ایشون در مورد ایران سرور نظر زیر رو داشتن که از سایت ایران سرور اقتباس شده

ضمنا ایران سروری‌ها در دانمارک هم دفتر دارن و سرویس های سرور اختصاصی رو از کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا ارائه میدن، که برای سایت های پربازدید پیشنهاد خوبی هست و چون دفتر دانمارک دارن خاطرم رو برای مسائل تحریم و این چیزا جمع کرده و تا الان خدارو شکر برای من تو ایران سرور مشکلی نبوده.

 

 میهن وب هاست:

میهن وب هاستی ها از شهر رشت در استان گیلان با مدیریت آقای سعید رحمت پشتیبانی سایتهای هاست شده رو انجام میدن.

با اینکه میهن وب هاست دیرتر از بقیه شروع کرد، ولی شروع خیلی خوبی داشت و اون زمان که تبلیغات بنری خوب جواب میداد با تبلیغ تو سایتهای بزرگ تو مدت کمتری تونست مشتریای زیادی جذب کنه، و بخاطر استراتژی قیمت هاش که سرویس های ارزون میده، مشتری خوب تونسته جذب کنه.

میهن وب هاست

این عکس هم آقای سعید رحمت مدیر میهن وب هاست هست.

البته میهن وب هاست قبلا با یه برند دیگه کار میکرد، که اون برند دیگه فعال نیست.

میهن وب هاست رو برای سایت های پربازدید پیشنهاد نمیدم، چون سایتی که یکم بازدیدش بالا بره، سریع مسدود می کنن و اخطار میدن که باید سرور بگیری.

بهتون بالاتر تو قسمت تجربیات گفتم کار طراحی انجام میدادم، برای مشتری هایی که دنبال ارزونی بودن و  بابت سرعت هم دغدغه ای نداشتن، از میهن وب هاست سرویس می گرفتم، البته سرعتش بد نبود ولی توی بازدید بالا همیشه مشکل داشت.
هاست میهن وب هاست ارزون تر هست و برای افرادی که میخوان پروژه ای شروع کنن که هنوز نمیدونن هدفشون چیه، یا افرادی که یه سایت معمولی دارن که بازدید خیلی کمی داره، پیشنهاد میشه.

ولی قیمت دامنه در میهن وب هاست هزینه بیشتری نسبت به بقیه هاست ها داره

نت افراز:

نت افراز

نت افراز از شرکت های خوب ایرانی در حوزه هاستینگ هست، اولین بار زمانی نت افراز رو تجربه کردم که یه سایت انجمن گفتگو خریدم و مالک قبلی هاست این سایت رو از نت افراز خریده بود، این سایت یه انجمن گفتگو برای خانم ها بود و بازدید بالایی داشت.

من بابت این هاست هر سه ماه ۱۹ تومن میدادم و مشکل خاصی نداشتم ولی به محض اینکه به سررسیدش می رسید، سایت رو می بستن، البته حق داشتن ولی من به عنوان مشتری انتظار داشتم قبلش یه زنگی بزنن، شاید هم انتظار من زیاد بود.بعد هم اون سایت رو فروختم و دیگه نت افراز رو تجربه نکردم اما اون زمان ازشون از نظر سرعت راضی بودم.

قانون نت افراز طبق اعلام خودشون برای زمان سرویس به شرح زیر هست:

به صورت کلی سرویس های نت افراز تا ۵ روز پس از تاریخ سررسید فعال می مانند و سپس غیرفعال (ساسپند) می گردند

بعد ازچهار هفته از تاریخ سررسید نیز اطلاعات سرویس حذف  می گردند.

شرکت نت افراز فقط در کنترل پنل دایرکت ادمین سرویس هاست ارائه میده و سی پنل که یک کنترل پنل پر طرفدار هست رو ارائه در سرویس هاش ارائه نمیده، همینطور هاست های ویندوزی هم ارائه نمیده.

نت افراز هم برای سایت های پر بازدید پیشنهاد نمیشه، از طرفی نت افراز سرویس های سرورمجازی و سرور اختصاصی ارائه نمیده.

در صورتیکه حجم بالا با قیمت پایین نیاز دارین نت افراز میتونه یکی از گزینه های شما باشه چون هاست های خوبی رو تا حجم 100 گیگ ارائه میدن.

متاسفانه نت افرازی ها اخیرا یه بار بدشانسی آوردن و پلیس فدرال آلمان هاردای سروراشونو تو یه دوره زمانی مصادره کرد و بعد از کلی پیگیری بعد از ۱ماه به اطلاعات دسترسی پیدا کردن، این موضوع تو بلاگ یا اخبارشون هم بود.

لطفا توجه داشته باشید موضوع برای 4-5 سال قبل می باشد و پس از آن زمان بک آپ گیری های متعدد از جمله در دیتاسنترهایی در کشورهای دیگر نیز انجام می شود.

همچنین همگی کاربران که این مشکل برای آنها رخ داده بود جبران خسارت شده اند.

برتینا:


برتینا

برتینا هم حتما اسمشو شنیدین و من هم دامنه هامو یک مدت اینجا ثبت می کردم و اولین دامنه ای هم که ثبت کردم تو برتینا بود، بنظرتون هفت سال پیش قیمت دامنه کام چقدر بودش؟من هفت سال پیش اگه اشتباه نکنم دامنه تو برتینا با قیمت ۹۵۰۰ تومن ثبت کردم، باورتون میشه؟؟(آخ آخ، دلار ۸۰۰ تومنی یادش بخیر)

من از هاست برتینا استفاده نکردم ولی چند وقت پیش تو پیج سیروان خسروی دیدم یه کنسرتش بخاطر مشکل هاستش که تو برتینا بوده و ملت نتونستن بلیط رزرو کنن به مشکل خورده بود.

بعد که تحقیق کردم متوجه شدم اینا هم مثل نت افراز چندتا از هارداشون توسط پلیس فدرال آلمان توقیف شده بود و سایت های ملت بی اطلاعات مونده بودن، البته نمیدونم آخر عاقبت بکاپ گیر اومد یا نه ولی همینجا تاکید میکنم از هرجا هاست میگیرین دلتون و به بکاپ گیری شرکتی که هاستو ازش گرفتین خوش نکنین.

همیشه بکاپ داشته باشین از سایتتون تا مواقع حساس دستتون بند باشه.

برتینا سرویس های متنوعی ارائه میده از دامنه تا تبلیغات در گوگل، قیمتاشون نسبتا بالاست و خودشون اتاق سرور یا بهتر بگیم دیتاسنتر هم دارن . برتینا بیشتر برای همون گوگل ادوردزش معروف هست

هاست دی ال

هاست دی ال

هاست دی ال هم از وقتی من شروع بکار کردم اسمشونو شنیدم، چند بار تعطیل کردن، البته تعطیل به این معنی که سرویس جدید نمیفروختن، یکم خاص هستن، مثلا من هیچوقت نتونستم ازینا شماره ای پیدا کنم و تلفنی باشون صحبت کنم ولی تیکت هاشونو سریع جواب میدن.

تاجاییکه میدونم کل افرادی که هاست دی ال رو مدیریت میکنن دونفر هستن، یکبار میخواستم ازشون سرویس بگیرم، گفتن اول آدرس سایتتو بفرست بررسی کنیم تا ببینیم کدوم سرویس به دردت میخوره، برای سایت های پربازدید که خیلی براشون مهم نیست با شرکت کار کنن یا با شخص، گزینه خوبی هست چون قیمت هاشون پایینه و سرعت خوبی داره.
تخصص اصلیشون هم در ارائه سرویس های دانلودی هستش که به سافت98، دانلودها، پاتوق یو و… ارائه میدن و برای اینکار بنظر خیلی وارد هستن.

هاست دی ال سرورهای ایرانشو تو آسیاتک ارائه میده و از دوستام شنیدم اگه ازشون سرور بگیرین به شما دسترسی root نمیدن 😐 یکم این عجیبه !

هاست دی ال خیلی اوقات سرویس برای فروش ندارن و استراتژیشون این هست که مشتری محدود داشته باشن ولی خدمات خوبی بشون بدن.

دوستان زیادی ایمیل زدن و اعلام کردن درباره ي هاست دانلود هم پیشنهاد بدم:

بهترین هاست دانلود

بهترین هاست دانلود

افرادی که فایل هایی برای دانلود توسط کاربرانشون دارن؛ بهشون هاست دانلود پیشنهاد میدیم.

در واقع هاست دانلود فضایی هست برای آپلود فایل های حجیم تر و برای کیفیت بهتر اگه فایل هایی با حجم بالا دارین و میخواین برای کاربرد و در هاست دانلود که شرکت های هاستینگ در اختیارتون قرار میدن فقط امکان آپلود و دانلود فایل هست.

اگه فایل های شما کمتر از 600 گیگ حجم نیاز دارن بهتون هاست های دانلود ایران سرور رو پیشنهاد می دم که جز خوب ترین  هاست دانلود در ایران به شمار میاد.

این هاست ها قیمت منطقی دارن و چون پورت هاشون 1گیگ هست؛ سرعت خیلی خوبی برای دانلود به کاربرانتون میده.

ولی اگه حجم فایل های شما بیشتر از 600 گیگ هست؛ بلا استثنا باید به سرور اختصاصی برای میزبانی فایل هاتون فکر کنین.

اسم سرور اختصاصی که میاد بعضی ها میترسن که ما مدیریت سرور بلد نیستیم؛ اصلا نگران نباشین از نظر ظاهر فرقی با هاست نداره و فقط منابع بیشتر با هزینه منطقی تر در اختیارتون قرار می گیره.

در این من طبق تجربیات عملی خودم براتون نوشتم و هاستینگ های زیاد دیگه ای تو ایران کار می کنن که به اختصار اسماشونو مینویسم.

منبع:
https://elementorthemes.ir/best-hosting/

درباره‌ی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *